|
זמן קריאה: 2 דק׳

החג מתקרב - מה עושים?

משרדים מודרניים

כולנו אוהבים את ימי החגים, מצפים להם ונהנים בהם יותר מבכל זמן אחר בשנה. אין כמו חופש מהעבודה, זמן לעצמנו וזמן איכות עם המשפחה והילדים. עם זאת עלינו לזכור, כי המבנה שלנו דורש תחזוקה תדירה תמיד, גם בזמן שאנו בחופש. כיצד ניתן להתכונן לתקופת החגים?


חשוב מאוד לדאוג לתקינות המבנה, לניקיון שלו ולאבטחה שלו גם בימי חג, כאשר הוא ריק מעובדים. חברת ניהול ותחזוקה תפטור אתכם מדאגה זו ותבצע עבורכם את העבודה.

התחומים בהם תטפל עבורכם חברה לניהול ואחזקת מבנים בכל ימות השנה, כולל בימי חג, הם:


ניקיון המבנה - חברת התחזוקה דואגת לניקיון כולל ויסודי של המבנה, ומתאימה את הטיפול בניקיון לנתוני המבנה: מדרגות, מעלית, מסדרונות, חדרים/משרדים, חלונות וכו'. ניקיון המבנה צריך להיעשות באופן קבוע ובתדירות גבוהה, וכאשר המבנה פנוי מעובדים, זוהי הזדמנות לנקות אותו באופן יסודי אף יותר מהרגיל.


אבטחה - אבטחת המבנה מעניקה לבעל המבנה ולמשתמשים בו תחושת ביטחון. מערכת האבטחה צריכה לכלול: אנשי שמירה וסיורים, מצלמות אבטחה, חדרי בקרה ועוד. חשוב שהנוכחות של חברת האבטחה תורגש 24/7, על מנת לייצר הרתעה, על אחת כמה וכמה כאשר המבנה ריק מאדם. מומלץ להשאיר תמיד אורות דלוקים על מנת ליצור רושם, שיש אנשים במבנה. חשוב לבצע תרגיל ולמדוד את הזמן הדרוש לחברת האבטחה כדי להגיע למקום כשמתקבלת קריאה.


אינסטלציה - טיפול מקצועי במערכת האינסטלציה במבנה, הכולל בדיקות תקינות תדירות ותיקון מיידי ואיכותי של תקלות, ימנע מכם הוצאות עתידיות על תיקונים יקרים ויבטיח את אורך החיים של מערכת זו. אם חלילה יש תקלה במערכת האינסטלציה בזמן היעדרותכם מהמבנה, חברת התחזוקה תטפל בה, כמו בשאר ימות השנה, ביעילות ובמקצועיות.


מערכות חשמל - חלקים רבים ממערכת החשמל ממשיכים לפעול גם כאשר המבנה ריק מעובדים. חברת התחזוקה דואגת להמשך תפקוד תקין של המערכת בזמן היעדרותכם, ואם חלילה נוצרת בעיה, חברת התחזוקה תטפל בה עבורכם, כמו בשאר ימות השנה.


רוצים להעניק לעצמכם שקט נפשי בכל הנוגע לטיפול במבנה שלכם לאורך כל השנה, 24/7, גם בתקופות החגים?

פנו אלינו עוד היום לפרטים.



    כתבות אחרונות

    כלל הכתבות