|
זמן קריאה: 2 דק׳

החופש הגדול כבר כאן, האם הבניין בטיחותי?

ילד משתמש על מדרגות

החופש הגדול כבר הגיע, הילדים נמצאים הרבה בחוץ, בעיקר בסביבת המגורים שלהם. במשך כל שעות היום הם יורדים ועולים במעלית או במדרגות, כדי לשחק בגינה, להיפגש עם חברים וכו', וחשוב במיוחד בתקופה זו לוודא שהבניין וסביבתו בטיחותיים לילדים.


להלן נמנה מספר דגשים, שכדאי לשים לב אליהם בבדיקת בטיחות הבניין:


תחזוקת המעליות - עפ"י חוק כל מעלית מצריכה בדיקה על ידי בודק מוסמך לפני השימוש בה. לאחר מכן יש לבצע את הבדיקה כל חצי שנה. פעילות המעלית מותנית בחתימה על חוזה עם חברת שירות, המאושרת על ידי מפקחת העבודה הראשית. מומלץ להורים לוודא, שכל התקנות הנ"ל מיושמות כחוק, למען ביטחון הילדים.


בטיחות המדרגות- ילדים צעירים עולים ויורדים במדרגות ואינם משתמשים במעלית. יש להקפיד במיוחד על בטיחות המדרגות - מעידה ונפילה בהן עלולה לגרום לפציעה משמעותית.

חשוב להקפיד על ניקיון המדרגות ולוודא, שחברת הניקיון מקפידה על שילוט "זהירות, רצפה רטובה" בזמן הניקיון. כמו כן יש לבדוק מעת לעת את שיפועי המדרגות בעזרת מהנדס מוסמך, ולהתקין פסי זהירות על ספי המדרגות.


מערכת מצלמות אבטחה- מצלמות אבטחה הן אמצעי יעיל לשמירה על ביטחון הדיירים. הן מאפשרות מעקב, תיעוד, כולל הקלטת שמע, וצפייה בזמן אמת במתרחש במבנה. כיום ניתן לחבר את המצלמות גם לטלפונים החכמים וכך לשלוט בפעילותן מכל מקום ובכל זמן. מצלמות האבטחה נחלקות לגלויות ולסמויות. המצלמות הגלויות משמשות בעיקר להרתעה של פורצים והסמויות למעקב אחר התנהלותם של האנשים המסתובבים בבניין. שילוב של שני סוגי המצלמות יקנה לכם שקט נפשי וביטחון מוחלט, שילדכם בטוחים מסכנה כשהם מצויים ברחבי הבניין.


בטיחות בגינת הבניין- חצר הבית והגינה הם מרכיב משמעותי מאוד במרחב המחיה, בעיקר עבור משפחות עם ילדים. חשוב לוודא, שהגינה מתוכננת בקפידה ולשים לב לפרטים הקטנים, בדיוק כפי שאנו עושים כשמדובר בדירה שלנו. הגינה יוצרת אשליה של מקום בטוח ומוגן, בו אפשר לתת לילדים להשתולל, להשתחרר וליהנות, אך למעשה עלולות להיות בה סכנות רבות דווקא שם מתרחשות פציעות רבות. חשוב לוודא שאין בגינה צינורות בולטים, שהגינה מגודרת ללא פרצות, שהדשא נקי מאבנים ומשברי זכוכיות, ושהשטח כולו פנוי ממפגעים בטיחותיים כמו בורות, מהמורות ומרצפות מוגבהות, שעלולים לגרום לנפילה וחלילה לפציעה.


רוצים שקט נפשי שהבניין בטיחותי לילדים במהלך החופשה? צרו עימנו קשר עוד היום, והמומחים של ליונאל ישמחו לסייע לכם בדאגה לביטחון ילדיכם בסביבת המגורים.



    כתבות אחרונות

    כלל הכתבות